Heroes of Star Control: Origins
Star Control Heroes DLC paketiyle Tywom, Mowling'ler, Mu'Kay ve Özgür Trandal'lar (Free Trandals), Galactic Civilizations III'e geliyor. Yeni büyük uzaylı gruplarının tümü eşsiz bir lidere, gemi tasarımlarına, müziğe ve o ırk için faydalı olan özelliklere sahip.