Intrigue Expansion
Wybierz rząd, twórz wspólnoty narodów i poprowadź swój lud w obliczu kryzysu. Galactic Civilizations III: Intrigue wprowadza do gry politykę w galaktycznej skali!
Zdecyduj, jak najlepiej rządzić galaktyką, powołując rząd, kupuj i sprzedawaj rzadkie surowce na nowym rynku galaktycznym („Galactic Market”), umieść kolonie na drodze do niepodległości, zakładając wspólnotę narodów — i nie tylko! „Intrigue” odpowiada na ważne pytania dotyczące sprawowania rządów nad całą cywilizacją, obejmującą setki planet i ogromną galaktykę.
Aby zachować kontrolę nad rządem, musisz dbać o wysokie rankingi popularności wśród ludu. Jeśli nałożysz za duże podatki lub podejmiesz zbyt wiele złych decyzji, na pewno przegrasz kolejne wybory. To, jak zareagujesz w obliczu licznych wydarzeń kryzysowych, również może odmienić opinie obywateli — zarówno na dobre, jak i złe.
Jakim jesteś władcą? Dyktatorem czy mężem stanu? Łaskawym czy złowrogim? Zaryzykujesz życie i wydasz surowce, aby uratować małą grupkę ludzi, czy poświęcisz ich dla dobra większości? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w Galactic Civilizations III: Intrigue!
Rządź łagodną ręką lub żelazną pięścią! Wybierz spośród 20 dostępnych stylów rządów i poprowadź swoją cywilizację ku świetlanej przyszłości. Każdy styl rządów ma swoje wady i zalety. Możesz rządzić demokratycznie, ale musisz wówczas troszczyć się o popularność wśród ludu, aby nie przegrać w kolejnych wyborach. Możesz także przyjąć rządy arystokracji, zniewalając klasę robotniczą, lub wybrać międzygwiezdną plutokrację i oddać rządy w ręce korporacji, nie martwiąc się o opinię ludu!
Stwórz własną przygodę! Specjalne wydarzenia mogą pokrzyżować plany Twojej cywilizacji. W wydarzeniach tych, zwanych „kryzysami” („Crises”), stajesz przed szeregiem wyborów. Może przyjść Ci stawić czoła grupie groźnych rebeliantów lub poprowadzić wojska przeciwko ogromnej kosmicznej kreaturze, czyhającej na obrzeżach Twojego imperium. Sposób, w jaki zaradzisz każdej sytuacji, wpłynie na dostępne wydarzenia, opcje, możliwości i nagrody.
Na bazarze zawsze można znaleźć dobrą okazję! Cóż, może nie zawsze, ale tak głosi slogan. Najemnicy nie są już jedynym dobrem, które możesz tu dostać. Teraz będziesz móc kupować (i sprzedawać!) dodatkowe zasoby, jednak ich cena będzie całkowicie uzależniona od dostępności surowca (lub jego braku).
Na rynku zawsze można znaleźć dobrą okazję! Cóż, może nie zawsze, ale tak głosi slogan. Sprzedaj zasoby Durantium, zanim rozległe górnictwo obniży jego wartość, lub zainwestuj w cenne Elerium niezbędne do budowy nowego prototypu statku. Cena jest całkowicie uzależniona od dostępności surowca (lub jego braku), więc kupuj i sprzedawaj z rozwagą!