Intrigue Expansion
Hükûmetini belirle, millet toplulukları kur ve büyük krizler sırasında halkına öncülük et. Galactic Civilizations III: Intrigue'de siyaset de galaksi ölçeğinde!
Bir hükûmet kurarak, Galaktik Market (Galactic Market) ile nadir kaynakları alıp satarak, milletler topluluğu ile kolonilerini özgürlük yolunda ilerleterek ve daha fazlasını yaparak galaksini yönetmek için en doğru yolları seç! Intrigue, yüzlerce gezegen ve devasa bir galaksi arasında tüm uygarlığı yönetme konusundaki büyük sorulara yanıt veriyor.
Nasıl bir yöneticisin? Diktatör müsün, devlet büyüğü mü? İyiliksever misin, kötü niyetli mi? Halkından küçük bir grubu kurtarmak için hayatları riske atıp kaynak harcayacak mısın, yoksa çoğunluğun iyiliği için onları feda mı edeceksin? Tüm bu sorulara ve daha fazlasına Galactic Civilizations III: Intrigue'de yanıt ver!
Yumuşak huyla veya demir yumrukla yönet! Mevcut 20 hükûmet türü arasından seçim yap ve uygarlığını geliştir. Her yönetim tarzının avantajları ve dezavantajları vardır. Demokrasiyle yönetebilirsin, ancak bir sonraki seçimi kaybetmemek için halkının iyiliğine çalışman gerekir. Ayrıca Sahip Aristokrasisi (Owner Aristocracy) uygulayarak işçi sınıfını köleleştirebilir ya da Yıldızlararası Plütokrasiyi (Interstellar Plutocracy) seçerek şirketlerinin yönetime geçmesini sağlayabilirsin. Bu durumda halkın fikirlerinin bir önemi kalmaz!
Kendi maceranı seç! Özel olaylar yaşanabilir ve uygarlığın için yaptığın planları altüst edebilir. "Crises (Kriz)" adı verilen bu olaylarda bazı seçimler yapman gerekir. Şiddete başvuran bir grup devrimciyi bastırman veya imparatorluğunda gezinen dev bir uzay yaratığına karşı birliklerini toplaman gerekebilir. Bu tür durumları idare etmek için yaptığın tercihler, karşına çıkacak olayları, seçenekleri, fırsatları ve ödülleri etkileyecek.
Markette fiyatlar daima iyidir! Tabii ki her zaman öyle olmaz ama onlar yine de bunu iddia eder! Büyük madencilik çalışmaları fiyatı düşürmeden önce Durantium sat ya da biraz Elerium elde etmek için ciddi bir ödeme yaparak hep istediğin yeni prototip amiral gemisini inşa et. Mevcut miktara bağlı olarak fiyat değişebilecek, bu nedenle alım-satım yaparken dikkatli olmalısın!