Lost Treasures
Nowe wydarzenia w koloniach („New Colony Events”) — w trakcie kolonizacji planet Twoją społecznością kolonizatorów będą wstrząsać nowe wydarzenia. Każde nowe wydarzenie oferuje wybory ideologiczne, które mogą zaowocować unikalnymi udoskonaleniami planetarnymi oraz częściami statków. Niektóre z nich pojawiają się na późnym etapie gry, miej więc oczy szeroko otwarte!
Nowe części statków („New Ship Components”) — odkryj dziesiątki nowych i potężnych części statków, takie jak Starożytne działo strzelające antymaterią („Ancient Singularity Cannon”), Odprysk podprzestrzeni („Subspace Splinter”) czy Jądro wrót do nadprzestrzeni („Hyper Gate Core”). Twoje wybory ideologiczne mogą mieć wpływ na to, jak te nowe elementy będą funkcjonować na Twoim statku. Działaj sprawnie mierząc się z wrogami — każdy z tych starożytnych skarbów jest jedyny w swoim rodzaju, a Ty możesz dysponować tylko jedną flotą na raz.