Mech Parts Kit
Create your own mech and start fighting Kaijus - or Drengin - right away with this new DLC! Dozens of new ship parts include frames, beams, hooks, heads, and more for creating that perfect giant fighting robot. Two new color styles will let you further customize your creation before you upload it onto the Steam Workshop to share with other Galactic Civilizations III fans!