Mercenaries Expansion
Rodzaj ludzki toczy rozpaczliwą walkę przeciwko bezlitosnemu Imperium Drenginów („Drengin Empire”). Obie strony, pchnięte do coraz bardziej desperackich posunięć, zostały zmuszone by zwrócić się do podziemnego światka elitarnych najemników.
W pierwszym rozszerzeniu do uznanego Galactic Civilizations III, dodatku „Mercenaries”, w galaktyce rodzą się nowe możliwości w formie galaktycznych bazarów („Galactic Bazaars”). Kiedy odkryjesz jeden z tych przybytków, możesz przebierać w najemnikach i opłacić jednego z nich, aby zajął się Twoim problemem.
Nowa kampania, frakcje, zdolności, drzewko technologiczne, ścieżka dźwiękowa i wiele innych czynią dodatek „Mercenaries” niezbędnym rozszerzeniem do Galactic Civilizations III.
Odwiedź galaktyczny bazar i wybieraj z dziesiątek najemników, którym możesz zlecić ulepszenie planet, walkę z Twoimi rywalami lub badanie innych planet i anomalii.
Graj jako znana rasa z Galactic Civilizations II! Frakcja Torian to gatunek wodnych stworzeń, który stara się uwolnić spod niewoli Imperium Drenginów. Stanowią serce kampanii i oferują nowe cechy rasowe, zdolności oraz drzewka technologiczne.