Precursor Worlds
Odblokuj tajemnice Prekursorów („Precursors”) i przemierzaj dawno zapomniane starożytne światy. Odnajduj nowe rodzaje planet, mierz się z niespodziewanymi wydarzeniami w trakcie podboju i rozwiązuj tajemnice zdumiewających anomalii. Dzięki nowym wyzwaniom w każdej turze, odkrywanie galaktyki stało się jeszcze bardziej ekscytujące.