Precursor Worlds
Precursor'ların sırlarını açığa çıkar ve unutulmaya yüz tutmuş antik dünyaları keşfet. Çeşitli yeni gezegen türlerini keşfet, beklenmedik yeni koloni olaylarıyla başa çık ve şaşırtıcı anomalileri çöz. Her an karşına çıkan yeni görevlerle galaksiyi keşfetmek artık çok daha heyecan verici.
Precursor Gezegen Türleri: Precursor dünyaları kolonileştir ve Uzay Asansörlerini (Space Elevators), Yörüngesel Fabrika Halkalarını (Orbital Factory Rings), Prometyum Rafinerilerini (Promethion Refineries) ve gezegensel üretimi artırabilecek, daha iyi gemiler yapabilecek ve kaynakları artırabilecek diğer egzotik teknolojileri keşfet.