Revenge of the Snathi
Snathi powstali z popiołów więziennego świata swoich Prekursorów. Poprowadź to nikczemne nowe imperium krwiożerczych wiewiórek do galaktycznej dominacji w trybie piaskownicy oraz w ramach ich kampanii fabularnej.
Snathi powstali z popiołów więziennego świata swoich Prekursorów. Mają tylko jeden cel — zemstę. Snathi poprzysięgli, że zemszczą się na tych, którzy uniemożliwili im zajęcie miejsca należnego im jako potomkom Władców Strachu („Dread Lords”).