Revenge of the Snathi
Snathi'ler, Precursor'ların tutsak dünyasının küllerinden doğdu. Tek amaçları intikam. Snathi'ler kendilerini Dread Lords'un varisleri olarak hak ettikleri yerden alıkoyanları ezip geçmeye ant içti.
Snathi İntikamı: Snathi'ler sincaplara benzeyen, son derece akıllı ve kana susamış kadim bir ırka ait yaratıklardır. Dread Lords tarafından üst düzey silah olarak oluşturuldular ama şu ana kadar esaret altındaydılar.