Rise of the Terrans
Przeżyj początki Sojuszu Terran („Terran Alliance”) i poprowadź ludzkość ku pierwszym krokom w galaktyce. Być może wzywa Cię przeznaczenie, jednak z pewnością nie przemierzasz galaktyki w pojedynkę. Co więcej, wkrótce odkryjesz, że nie wszystkie rasy są Ci życzliwe.
Przeżyj początki Sojuszu Terran („Terran Alliance”) i poprowadź ludzkość ku pierwszym krokom w galaktyce. Być może wzywa Cię przeznaczenie, jednak z pewnością nie przemierzasz galaktyki w pojedynkę. Co więcej, wkrótce odkryjesz, że nie wszystkie rasy są Ci życzliwe. Twoje wybory i reakcje na niespodziewane zagrożenia wyznaczą przyszłość Twojego ludu. Stwórz własne imperium i odkrywaj najdalsze zakątki wszechświata.