Rise of the Terrans
Terran İttifakı'nın (Terran Alliance) ilk günlerini deneyimle ve insanlığın galakside attığı ilk adımlara öncülük et. Kader seni çağırıyor olabilir ama yalnız değilsin ve çok yakında her ırkın iyi niyetli olmadığını keşfedeceksin. Yeni ve beklenmedik tehlikelerle yüzleşirken, imparatorluğunu kurarken ve uzayın ücra köşelerini keşfederken yaptığın seçimler, halkının geleceğine rehberlik edecek.