Soundtrack - Galactic Civilizations III
Purchase the soundtrack for Galactic Civilizations III containing over 2 hours of high-fidelity music across 40 tracks from composers Geoff Knorr, Michael Curran and Mason Fisher.
Purchase the soundtrack for Galactic Civilizations III containing over 2 hours of high-fidelity music across 40 tracks from composers Geoff Knorr, Michael Curran and Mason Fisher. This soundtrack DLC contains both uncompressed FLAC and VBR MP3 formats converted from the original production .wav files.