Ścieżka dźwiękowa Galactic Civilizations III
Kup ścieżkę dźwiękową do Galactic Civilizations III, która zawiera 40 utworów – ponad 2 godziny muzyki wysokiej jakości – skomponowanych przez Geoffa Knorra, Michaela Currana i Masona Fishera. Ten dodatek ze ścieżką dźwiękową zawiera nieskompresowane formaty FLAC i VBR MP3 po konwersji z oryginalnych plików .wav.