Galactic Civilizations III Ultimate Edition
Galactic Civilizations III Ultimate Edition, Galactic Civilizations III'ün yanı sıra tüm DLC'lerini ve genişletmelerini içerir. Düzinelerce eşsiz ırk arasından seçim yap ve galakside adını duyur!