Villains of Star Control: Origins
Villains of Star Control: Origins DLC paketiyle Scryve, Phamysht, Xraki ve Measured, Galactic Civilizations III'e geliyor. Yeni büyük uzaylı gruplarının tümü eşsiz bir lidere, gemi tasarımlarına, müziğe ve o ırk için faydalı olan özelliklere sahip.
Measured - Türler Arası Etkileşim Seviyesi A8'i başlatma izni verildi. Measured, Scryve tarafından genetiği değiştirilmeden önce kuvvetli ve zengin bir uygarlıkta yaşayan, son derecede bürokratik bir hisli mercan ırkıdır. Artık Scryve İmparatorluğu adına kayıt memurluğu yapıyorlar ve bu göreve çok uygunlar.
Phamysht - Seni yemek güzel! Evet, YEMEK. Phamysht, diğer varlıklara genellikle tahammül edemeyen, son derece kibar bir yamyam ırkıdır. Galaksi karışık bir yer ve onlar da galaksiye biraz kalite ve nezaket katmak için buradalar. Bunun için gerekirse daha küçük ırkları yiyerek yok edebilirler.
Xraki - KAOS. ENTROPİ. BESLENME! Büyük bir kesim tarafından bağnaz canavarlar olarak görülseler de Xraki'ler her zaman böyle değildi. Başka bir boyuta aitler ve kendilerini baskın birliklerine dönüştüren Scryve İmparatorluğu'nun kötü amaçlı görevleri nedeniyle akıllarını kaybetmiş durumdalar.
Scryve - Var olma izni reddedildi! Scryve, eskiden kötü niyetli olmayan ölümsüzlerden oluşan bir ırktır. Uygarlıkları bir zamanlar idealizm ve umut üzerine kuruluydu ancak zaman içinde yaşanan kötü olaylar onları yavaşça yozlaştırdı ve imparatorluklarını tüketerek şiddetli vahşilere dönüştürdü.