Worlds in Crisis
W Worlds in Crisis napotkasz wiele nowych światowych wydarzeń, z ideologicznymi wyborami, które przyjdzie Ci rozstrzygnąć. Czeka na Ciebie również kilka nowych typów planet i kilkanaście nowych funkcji planetarnych, które przyniosą powiew świeżości weteranom Galactic Civilizations — jednocześnie oferując ekscytujące możliwości graczom, którzy po raz pierwszy sięgają po tę serię.
— Szalony gubernator („Mad Governor”) — co tu się tak właściwie wyprawia? Zbiorowe halucynacje, imprezy na skalę całego miasta i ludzie znikający z ulic to przepis na niezwykłą przygodę.
— Słynni przemytnicy („Notorious Smugglers”) — czy ten przemytnik zmieni swoje przyzwyczajenia, czy też wróci do starych nawyków? To zależy tylko od Ciebie.
— I wiele więcej — całe mnóstwo nowych wyborów już na Ciebie czeka! Poradzisz sobie z nimi życzliwie, pragmatycznie, czy też wrogo?
Poznaj światy wyjałowione przez szalonych naukowców, krajobrazy wypełnione starożytnymi polami bitew i spokojne planety przepełnione mlekiem, miodem i… czym by nie była ta niebieska ciecz, którą piją Altarianie.
— Żyzny świat („Fertile World”) — obfitująca w faunę i florę, to idealna planeta do nakarmienia całego imperium.
— Spokojny świat („Tranquil World”) — piękne i spokojne, to miejsce czeka tylko na to, aby zostać opanowanym przez emerytów.
— Świat pokryty rozpadlinami („Fissured World”) — głębokie i ogromne szczeliny mogą skrywać tajemnice jądra planety. Wejdź w głąb, by je odkryć.