Worlds in Crisis
Worlds in Crisis'te çözüme kavuşturman gereken ideolojik seçimlerin bulunduğu bir dizi yeni dünya olayıyla karşılaşacaksın. Ayrıca seni bekleyen çeşitli yeni gezegen türleri ve bir düzineden fazla yeni gezegen özelliği, hem eski Galactic Civilizations oyuncuları için oyuna yeni bir soluk getiriyor hem de oyuna yeni başlayanlara heyecan verici seçenekler sunuyor.
Ünlü Kaçakçılar - Acaba bu kaçakçı değişecek mi, yoksa eski yöntemlerine mi başvuracak? Tamamen sana kalmış.
Çılgın bilim insanları tarafından sterilize edilen dünyaları, antik savaş alanlarına sahip bölgeleri ve dört bir yanı süt, bal ve Altarian'ların içtiği mavi şeyle dolu olan ıssız gezegenleri keşfet.
Verimli Dünya (Fertile World): Canlı ve yeşil bitkilerle dolu bu gezegen, tüm imparatorluğu besleyecek kapasiteye sahip.
Issız Dünya (Tranquil World): Güzel ve huzurlu bu dünya emekli istilasına uğramayı bekliyor.
Yarıklı Dünya (Fissured World): Derin ve büyük yarıklar bu gezegenin merkezinde bazı sırlar saklıyor olabilir. Derinlere dalarak sırları açığa çıkar.