GALAHAD 3093
3093'ün savaş robotu olan Lance, hareket kabiliyeti yüksek olan bir ağır silah platformudur. Büyük ölçüde yapılandırılabilen her Lance sınıfının savaşta avantajları ve dezavantajları vardır.
Lance'ini taktiksel duruma göre silahlandır ve özelliklerini geliştirme modülleriyle düzenle.
Bir Lance son derece esnek ve yapılandırılabilir özelliktedir. Şövalye takımın ve onların özel yetenekleriyle birlikte ideal karakterini yaratarak düşmanlarına hiç beklemedikleri bir saldırıda bulun!