Gambit Shifter
Gambit Shifter is a relaxing, minimalist cozy puzzle game for chess experts and beginners alike! Take control of a single piece, solve your way through 80+ hand-crafted levels and lose yourself in the zen atmosphere as you advance.
Gambit Shifter is a cozy and chill puzzler for chess experts and novices alike. Take control of just a single piece and traverse through levels where every move counts. Shift your form and unlock new, varied movements as you clear your path to the enemy King!
The game includes 80+ hand-crafted levels, a focus-inspiring original soundtrack, and requires no prior chess knowledge.
Jump straight into the action with a quick, simple tutorial, and puzzle your way through 80+ unique levels, exploring gorgeous color scapes and putting your strategic skill to the test.