Gamedec: Dafne Bennet - New Character
New playable skin of Dafne Bennet - Ever since she was a child, Dafne was fascinated with strange worlds, which she traveled to by watching infolias and old holomovies. Now, she realizes her childhood dream as a gamedec.
Meet Dafne Bennet! Ever since she was a child, Dafne was fascinated with strange worlds, which she traveled to by watching infolias and old holomovies. She wanted to satisfy her curiosity and hunger for adventure by joining the Out-Rangers, but her application was denied. Now, she travels to strange worlds by lying down on a couch and realizes her childhood dream as a gamedec.