Gamedec: Dafne Bennet – nowa postać
Nowa grywalna skórka Dafne Bennet. Dafne już od dzieciństwa fascynowały osobliwe światy. Przenosiła się do nich dzięki infoliom i starym holofilmom. Teraz daje upust swoim dziecięcym fantazjom w zawodzie gamedekini.
Poznaj Dafne Bennet! Dafne już od dzieciństwa fascynowały osobliwe światy. Przenosiła się do nich dzięki infoliom i starym holfilmom. Głód przygody i ciekawość świata chciała zaspokoić, wstępując do Out-Rangersów, jednak spotkała się z odrzuceniem. Teraz portale do wirtualiów otwiera przez hełm i łoże dając, upust swoim dziecięcym fantazjom w zawodzie gamedekini.