Gamedec: Dafne Bennet - Yeni Karakter
Dafne Bennet'in yeni oyun görünümü - Dafne'nin infolyaları ve eski holofilmleri izleyerek yolculuk yaptığı tuhaf dünyalar onu çocukluğundan beri büyülemiştir. Şimdi, bir Gamedec olarak çocukluk hayalini gerçekleştiriyor.
Dafne Bennet ile tanış! Dafne'nin infolyaları ve eski holofilmleri izleyerek yolculuk yaptığı tuhaf dünyalar onu çocukluğundan beri büyülemiştir. Out-Ranger'lara katılarak macera merakını ve açlığını gidermek istedi, ancak başvurusu reddedildi. Şimdi, koltukta yattığı yerden tuhaf dünyalara yolculuk yapıyor ve bir Gamedec olarak çocukluk hayalini gerçekleştiriyor.