Gamedec Digital Soundtrack
The unique soundtrack created under the direction of an award-winning composer Marcin Przybyłowicz together with Magdalena Urbańska, Maciej Dobrowolski and Piotr Musiał features orchestral, classical music accompanying the noir-themed cyberpunk RPG based on Marcin Przybyłek’s saga. Features many minutes of original score.