Gamedec – cyfrowa ścieżka dźwiękowa
Wyjątkowa ścieżka dźwiękowa stworzona pod kierunkiem wielokrotnie nagradzanego kompozytora Marcina Przybyłowicza wraz z Magdaleną Urbańską, Maciejem Dobrowolskim i Piotrem Musiałem. To orkiestrowa muzyka klasyczna, która towarzyszy cyberpunkowej grze RPG o tematyce noir opartej na sadze Marcina Przybyłka. Zawiera wiele minut oryginalnej muzyki z gry.