Gamedec Dijital Oyun Müzikleri
Ödüllü besteci Marcin Przybyłowicz, Magdalena Urbańska, Maciej Dobrowolski ve Piotr Musiał yönetiminde yaratılan ve Marcin Przybyłek'in serisinden uyarlanan noir temalı siberpunk RYO'ya eşlik eden benzersiz orkestral klasik oyun müzikleri. Uzun süreli orijinal oyun müzikleri içerir.