Gamedec: Izmael Krostov - New Character
A veteran who spent most of his life serving on a Free Europe army submarine. Despite vast technical knowledge, he couldn't find a job after returning to the mainland – chiefly due to his age. That pushed him to take matters into his own hands and become a gamedec. His army days were over and he didn't want anyone telling him what to do or what to think.