Gamedec: Izmael Krostov – nowa postać
Weteran, który większość życia spędził na łodzi podwodnej w armii Wolnej Europy. Pomimo ogromu technicznego doświadczenia nie mógł znaleźć pracy po powrocie na stały ląd. Główną przeszkodą był jego wiek. Dlatego wziął sprawy w swoje ręce i został gamedekiem – swoboda myślenia i działania to coś, o czym marzył od odejścia z wojska.