Gamedec: Izmael Krostov - Yeni Karakter
Hayatının büyük kısmını bir Özgür Avrupa ordusu denizaltı askeri olarak geçiren bir gazi. Muazzam teknik bilgi birikimine rağmen, ilerleyen yaşının yarattığı dezavantaj nedeniyle, anakaraya döndükten sonra bir iş bulamadı. Bu durum onu, hayatta kendi yolunu çizmeye ve bir Gamedec olmaya itti. Artık askerlik günleri geride kalmıştı ve bu saatten sonra ne yapacağı veya düşüneceği konusunda emir alacak hâli yoktu.