The Art of Gamedec
The Art of Gamedec is an exclusive artbook that depicts the creation process based on Marcin Przybyłek’s saga futuristic world of 22nd century Warsaw City, with various virtual worlds detached from classic cyberpunk settings. This downloadable book contains more than 80 pages of the key arts, early concepts, drafts of levels character designs, and UI’s and introduces the prototypes of the game itself. Dive deep into GamedecVerse with this detailed documentation of the magnificent work of Anshar Studios artists.