The Art of Gamedec
The Art of Gamedec, Marcin Przybyłek'in klasik siberpunk anlayışından farklı çeşitli sanal dünyalarla 22. yüzyıl Varşova'sında geçen fütüristik serisini temel alan yaratım sürecini betimleyen özel bir çizim kitabıdır. Bu 80 sayfadan uzun indirilebilir içerik ana çizimleri, erken dönem konsept çizimleri, karakter tasarımlarının ve Kullanıcı Arayüzünün taslaklarını ve oyunun kendisinin prototiplerini içermektedir. Anshar Studios sanatçılarının muazzam işlerinden oluşan bu detaylı dokümanlar ile Gamedec Evrenine dal.