Gamedec: The Official Guidebook
This is the Official Guidebook for Gamedec - You'll find many entries that will help you adapt to the new world you've awakened to. In the following pages, you'll be informed about the world and its technology, game plot, and characters.
In this Guidebook, you'll find many entries that will help you adapt to the new world you've awakened to. In the following pages, you'll be informed about the world (especially Warsaw City itself) and its technology, game plot, and characters. In the end, you will also find a glossary, so you can always take a look if you forget a certain term or character.