Gamedec: The Official Guidebook
Znajdziesz w nim wiele informacji, które pomogą Ci przystosować się do nowego świata, w którym się obudzisz. Z kolejnych stron dowiesz się więcej o świecie gry (w szczególności o Warsaw City), jego technologii, fabule oraz postaciach. Na końcu znajdziesz słowniczek, w którym możesz sprawdzić jakiś termin lub postać, jeśli o czymś zapomnisz.