Gangs of Sherwood – Alan-a-Dale Alternative Skin
Minstrel i lalkarz drużyny ma w zanadrzu więcej niż jeden kostium. Przy każdym spotkaniu z nim podczas przygód i w kryjówce będzie wyglądał znakomicie.