Gangs of Sherwood – Cyfrowy album z grafikami
Zanurz się w łączącym fantasy i science fiction świecie Gangs of Sherwood, przeglądając album pełny ekskluzywnych ilustracji z gry i szczegółów na temat przedstawianej w niej interpretacji tej klasycznej legendy.