Gangs of Sherwood - Dijital Oyun Müzikleri
Gangs of Sherwood maceranı tekrar yaşamak istediğinde hem ortaçağ hem de çağdaş esintilerle dolu 16 efsanevi parçadan oluşan oyun müziklerini dinle.