Gangs of Sherwood - Lionheart Edition
Lionheart Skin Set: Proudly sport the colours of King Richard the Lionheart in your crusade against the usurper oppressing England. This set contains 4 exclusive outfit, armour and weapon designs for the game's heroes.
Alan-a-Dale Alternative Skin: The band's minstrel and puppeteer has more than one costume up his sleeve. He will look his best each time you meet during the adventure and in your hideout.
Digital Artbook: Dive into the science-fantasy world of Gangs of Sherwood by leafing through this booklet full of exclusive illustrations of the game and details about the revisited legend.
Gangs of Sherwood is an explosive action game for 1 to 4 players set in the reimagined world of Robin Hood.
Play as Robin, Marian, Friar Tuck or Little John, four heroes with unique, customizable gameplay styles, and set out to rob the rich so you can free the people. From Sherwood Forest to the Sheriff's flying castle, formidable enemies will stand in your way. Combine the different heroes' combat styles to foil the tyrant's plans and fight performance-enhanced soldiers, formidable war machines and terrifying bosses that you meet as you advance.
Improve your reputation by saving innocent lives in order to unlock new upgrades and even more devastating combos. Spend your hard-earned gold with merchants to upgrade your equipment and customize your skills to match your combat style.