Gangs of Sherwood - Lionheart Skin Set
İngiltere'ye zulmeden gaspçıya karşı haklı mücadelende Aslan Yürekli Kral Richard'ın renklerini gururla taşı. Bu set, oyunun kahramanları için 4 özel kıyafet, zırh ve silah tasarımı içeriyor.