Gangs of Sherwood
Gangs of Sherwood to wyposażona w tryb współpracy gra akcji dla 1 do 4 graczy, której akcja toczy się w alternatywnym świecie Robina Hooda.
Zagraj jako Robin, Marian, brat Tuck albo Mały John, wcielając się w czwórkę postaci – każda z nich oferuje odmienny sposób rozgrywki, który można dodatkowo zmodyfikować. Ruszaj na poszukiwanie bogactw, aby przekazać je ubogim. Cały obszar od lasu Sherwood po latający zamek szeryfa jest okupowany przez hordy nieprzyjaciół. Połącz style walki różnych bohaterów, aby pokrzyżować plany tyranowi, i zmierz się z napotkanymi po drodze wzmocnionymi żołnierzami, niesamowitymi machinami wojennymi i przerażającymi bossami.