Garden Gingdom
Garden Gingdom to jednoosobowa gra fantasy z zarządzaniem zasobami, w której warzysz mikstury, tworzysz magiczne przedmioty i obsługujesz klientów w szybkim tempie.
Dziwaczne królestwo rządzone przez króla o imieniu King Ging, którego obsesja na punkcie żeń-szenia dawno przekroczyła granice szaleństwa. (Tak, gra słów jest całkowicie zamierzona.)
Ale nie martw się! Masz ambicję, determinację i zdrowy strach przed bezrobociem. Twoja misja jest jasna: zarządzaj sklepem, uprawiaj magiczne zioła, warz cudowne eliksiry i spełniaj coraz bardziej ekscentryczne żądania Kinga Ginga.
A King Ging? Jest tak obsesyjnie skupiony na żeń-szeniu, że nawet nazwał całe królestwo swoim imieniem. Dlaczego? Bo pomaga na impotencję? Kto wie… To jak Lord Farquaad ze Shreka, gdyby miał botaniczną obsesję.