Garfield - Escape from Monday
Bu kabuslu sebze dolu 3D platform oyununda Garfield'ı uyandır! Dünyanın en tembel kedisi Garfield - Escape from Monday'de çok çalışmak zorunda kalacak!
Vaktinin çoğunu uyuyarak geçiren tembel bir kediysen arada bir kâbus görmek olasıdır. Sebzeler ve şekersiz tatlılar içeren bir kâbus, yok artık!
Tat duyularını uyandırmak ve yeniden aktif hâle getirmek için dünyanın en tembel kedisi düşmanlarla dolu dünyaları keşfetmek ve devasa miktarda lazanya yemek zorunda kalacak.
Neyse ki Garfield Jon ve arkadaşları Odie, Arlene ve Pookie'ye güvenebilir. Fakat bu arkadaşlarının yanında ona harika yetenekler sağlayacak hindi, sörfçü ve kovboy kostümlerine de güvenebilir!
Moralini yüksek tutmak ve Jon'ın evini her türden şaşırtıcı eşyalarla yenilemeye yardımcı olmak için bir sürü leziz koleksiyonluk eşya topla.