Garfield Kart 2 - All You Can Drift
Er du klar til at køre mod en værdig modstander? Garfield, Futte, Bettemus og resten af slænget står ved startlinjen og er klar til at køre ræs!
Spil som en af de otte figurer fra Garfield-universet, fyld dine gokarts op, tilpas dit udseende, og ræs af sted med halsbrækkende fart.
Tag på en vild tur gennem et skævt univers, hvor der venter en overraskelse bag hvert et hjørne. Pirat, western eller detektiv: Garfield farer gennem farvestrålende verdener for at bevise, at han selv i sine drømme er kongen!
Konkurrér mod dine venner på skøre baner fra tre unikke universer! Find vej gennem mystiske detektivscener, sejl på pirathav, eller hvirvl støv op langs gamle cowboystier.
Spil som Garfield, Futte, Jon og mange flere ikoniske figurer fra tegnefilmen! Hver racerkører har sin egen personlighed, hvilket gør hvert løb til en unik og opslugende oplevelse.
Pimp dit køretøj, og skab en gokart, der passer perfekt til din kørestil! Vælg dine egne kofangere, hjul og spoilere samt stil og farve for at få et unikt præg. Vis dig frem på banen, og vis dem, hvem der virkelig er kongen af banen!