Garfield Kart 2 - All You Can Drift
Gerçek bir ağır sıklet rakibe karşı yarışmaya hazır mısın? Garfield, Odie, Nermal ve tüm ekip başlangıç çizgisinde ve başlamak için sabırsızlanıyor!
Garfield evreninin 8 klasik karakterinden biri olarak oyna, kartlarını doldur, görünümünü özelleştir ve baş döndüren hızlarda yarış.
Her virajı sürprizlerle dolu çılgın bir evrende heyecanlı bir yarışa katıl. Korsan, kovboy veya dedektif. Garfield, rengârenk dünyalarda gazlayarak rüyalarında bile kral olduğunu kanıtlıyor!
Çizgi filmden Garfield, Odie, Jon ve daha birçok ikonik karakter olarak oyna! Her sürücünün kendine has kişiliği vardır, bu da her yarışı eşsiz ve sürükleyici bir deneyim hâline getirir.