Garfield Kart 2 - All You Can Drift - Garfing Cosmeowtics
Pisteyi sallamaya hazır ol, Garfing Cosmeowtics ile! Stilini 3 yeni şapka ve aracın için 8 renkli gökkuşağıyla özelleştir.