łatwe do opanowania sterowanie
Popularna seria gier Fatal Fury firmy SNK powstała w 1991 r., popularyzując gatunek bijatyki i na zawsze odciskając piętno na branży gier. GAROU: MARK OF THE WOLVES (wydana w 1999 r.) była do niedawna ostatnim tytułem w serii. Ale niebawem to się zmieni! Po 26 latach na scenie pojawi się nowa kontynuacja — FATAL FURY: City of the Wolves!
Przedstawiamy REV System, całkowicie nowy zestaw narzędzi, który zapewnia unikalne opcje ofensywne od momentu rozpoczęcia walki! Używaj opcji REV Arts, REV Accel, REV Blows (po aktywacji S.P.G) i innych rozwiązań, aż osiągniesz limit i przegrzejesz miernik REV Meter. Całkowicie nowy system REV System — walcz bez hamulców i podkręć emocje z rozgrywki!
Wybierz jeden z dwóch schematów sterowania: Arcade Style opiera się na precyzyjnych, technicznych ruchach, a Smart Style umożliwia wykonywanie efektywnych ruchów specjalnych i kombinacji poprzez poruszanie się w określonym kierunku i naciskanie pojedynczych przycisków. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy zaprawionym w boju weteranem w zakresie bijatyk, czeka na Ciebie mnóstwo zabawy i emocji — specjalnie dostosowanych do Twojego poziomu!
Przedstawiamy „Episodes of South Town” (EOST) — przygodę RPG dla jednego gracza, w której zmierzysz się z rywalami w różnych warunkach bitewnych, zdobywając PD i inne nagrody za swój wysiłek. Ulepsz swojego wojownika, rozwiń zróżnicowane umiejętności i zdominuj przeciwników w drodze na szczyt. Marzenia i ambicje wojowników są widoczne gołym okiem w całym South Town. Nadszedł czas, aby zapanować nad miastem i zasłużyć na miano legendy!