(don't release)FATAL FURY City of the wolves Special Edition
GAROU: MARK OF THE WOLVES (released in 1999) has, for some time, served as the franchise’s most recent installment. But that is all about to change: 26 years on, a brand-new entry—FATAL FURY: City of the Wolves—is set to arrive on the scene!
Introducing the REV System, a brand-new toolset that offers unique offensive options from the moment the battle begins! Use REV Arts, REV Accel, REV Blows (while S.P.G. is active), and more until you hit your limit and the REV Meter overheats. The all-new REV System—fight at full throttle and supercharge the excitement!
Choose from two control schemes: Arcade Style is based on precise, technical inputs, while Smart Style lets you perform flashy special moves and combos using directional inputs and single button presses. From fighting game newcomers to seasoned veterans, there’s plenty of fun and excitement to be had—tailored specifically to your level!
The action kicks off with a total of 22 characters: a diverse 17-member roster of familiar faces and new blood, plus five DLC fighters in Season Pass 1. Every character is vibrantly presented in CotW's unique art style, which is guaranteed to stimulate the senses.
Introducing “Episodes of South Town” (EOST)—a solo RPG adventure where you’ll square up against contenders under various fight conditions, earning XP and other rewards for your efforts. Level up your fighter, build out a diverse kit of skills, and dominate the opposition on your way to the top. Dreams and ambitions run rampant in South Town; now is the time to chase the city’s crown and carve a legend all of your own!