FATAL FURY: City of the Wolves - Special Edition
SNK'nın sevilen Fatal Fury serisi ilk olarak 1991'de yayınlandı ve 90'lı yıllarda dövüş oyunlarının sektördeki popülerliğine öncülük ederek tarihe damgasını vurdu. 1999'da yayınlanan GAROU: MARK OF THE WOLVES, uzun bir süredir serinin son oyunu niteliğini taşıyordu ancak 26 yı sonra seri, yeni oyunu FATAL FURY: City of the Wolves ile ortamlara geri dönüyor!
İşte karşında dövüşün başından itibaren eşsiz saldırı imkânları sunan yepyeni REV System seti! S.P.G. etkinken sınırlarını zorlayıp REV Meter aşırı ısınana kadar REV Arts, REV Accel, REV Blow ve çok daha fazlasını kullanmaktan çekinme. Yepyeni REV System ile dövüşürken her şeyini ortaya koy ve heyecanı doruklarda yaşa!
İki kontrol şemasından dilediğini seç! Arcade Style hassas ve teknik girişlere dayalıdır. Smart Style ise yönlendirmeler ve tek bir düğme hareketiyle özel hamleler ve kombo saldırılar düzenleyebilmeni sağlar. İster dövüş oyunlarının acemisi ol ister yılların oyuncusu ol, seviyene göre şekillenen bu oyunda bolca eğlence ve heyecan seni bekliyor!
Aksiyon tam tamına 22 karakterle tam gaz devam ediyor. Karakterlerin 17'si çeşitli tanıdık yüzlerden oluşurken 1. Sezon Biletiyle eklenen beş yeni DLC dövüşçüsüyle oyuna yeni bir soluk geliyor. Kurtlar şehrinin insanı içine çeken eşsiz görsel tasarımı sayesinde karakterler capcanlı renklerle hayat buluyor.
Yeni eklenen tek oyunculu rol yapma oyunu macerası ""Episodes of South Town"" (EOST) ile çeşitli dövüş koşullarında rakiplerinle karşı karşıya gelecek ve emeklerinin karşılığında deneyim puanı ve diğer ödülleri kazanacaksın. Dövüşçünün seviyesini yükselt, farklı becerilerle kendini donanımlı hâle getir ve zirveye yürürken rakiplerine karşı üstünlüğü ele geçir. Hayallerin ve arzuların serbest kaldığı South Town'da şehrin hâkimi olup kendi efsaneni yaz!