FATAL FURY: CotW - DLC Karakteri "Ken"
Bu DLC ayrı bir üründe de yer almaktadır (FATAL FURY: CotW - 1. Sezon Bileti). Lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat et.