FATAL FURY: CotW — Postać DLC „Kim Jae Hoon”
To DLC jest również dostępne w osobnym produkcie (FATAL FURY: CotW — Season Pass 2). Uważaj, aby nie kupić dwa razy tej samej rzeczy.