FATAL FURY: CotW - DLC Karakteri "Mr. Karate"
Bu DLC ayrı bir üründe de yer almaktadır (FATAL FURY: CotW - 2. Sezon Bileti). Lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat et.